DragonDagger 317
Welcome to DragonDagger's Official Forums!
Enjoy your stay.

DragonDagger 317

DragonDagger's Official Forums
 
HomeDDCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Donations welcomed, we're trying to get the golden server position on runelocus server status page!
Webclient is OUT! Click Play Now in the Forums Homepage

Share | 
 

 #1 Main Pker's Poll!

Go down 

Who do you think is the #1 main pker?
Pizza N Beer
25%
 25% [ 6 ]
Notapker
50%
 50% [ 12 ]
Kens Pimp
25%
 25% [ 6 ]
Total Votes : 24
 

AuthorMessage
Notoriety
Member
avatar

DD Posts DD Posts : 83
Join date : 2009-08-08

PostSubject: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 1:56 am

Who do you think the #1 main pker is? Vote now!
Back to top Go down
View user profile
Mr King
Junior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 33
Join date : 2009-08-03
Age : 23
Location : Australia

PostSubject: hmm   Thu Aug 13, 2009 1:58 am

notapker to be honest Very Happy
Back to top Go down
View user profile
3 hit jad
DD Noob


DD Posts DD Posts : 12
Join date : 2009-08-02

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 2:07 am

agree with mR king!>!>
i like nota more = =
coz he is my first pking m8!
Back to top Go down
View user profile
0wnage guy
Junior Member


DD Posts DD Posts : 28
Join date : 2009-08-11
Location : England

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 4:27 am

nota cuz i have seen him pk lol
Back to top Go down
View user profile
Mr King
Junior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 33
Join date : 2009-08-03
Age : 23
Location : Australia

PostSubject: ahah   Thu Aug 13, 2009 4:29 am

Pimp did you vote for yourself? lol
Back to top Go down
View user profile
flashfire
Senior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 101
Join date : 2009-08-10
Age : 24
Location : in ur fridge, eatin ur cookiez

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 8:25 am

atm im not sure its a tie between pizza n nota, but im looking to send my name up there eventually XD

_________________
Back to top Go down
View user profile
Kai Jr
Member


DD Posts DD Posts : 58
Join date : 2009-08-09
Age : 24
Location : San Francisco, CA

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 8:52 am

I voted Nota because he's my bestest buddy, Sorry Ken =\ wish I had a second vote xD your a hawt friend of mine too =P
Back to top Go down
View user profile
~skillerzzz~
Junior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 40
Join date : 2009-08-12
Age : 24

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 9:46 am

notapker us a great pker pizza is alright but he just lures -.- Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
foot print
Senior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 173
Join date : 2009-08-11
Age : 24
Location : Indaina

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 12:38 pm

Ummmmmm, Im not too shure i would say...


ME whwaha lol! jk no umm idk Kens a really good pker. Ive never pked anyone one eles.
Back to top Go down
View user profile
Pizza N Beer
DD Noob


DD Posts DD Posts : 11
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Thu Aug 13, 2009 11:02 pm

~skillerzzz~ wrote:
notapker us a great pker pizza is alright but he just lures -.- Very Happy Very Happy
not anymore tbh no one falls for them anymore. Now i search for lures and me and nota tele to them and rape.
Back to top Go down
View user profile
t2kmostkillz
Senior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 115
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : Georgia

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Fri Aug 14, 2009 5:05 am

Notoriety wrote:
Who do you think the #1 main pker is? Vote now!
Ima good pker Razz just never see me online pl0x
Back to top Go down
View user profile
fantom
Haxor IRL
avatar

DD Posts DD Posts : 282
Join date : 2009-07-27
Age : 23
Location : south dakota, usa

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Fri Aug 14, 2009 12:28 pm

wow u forgot like the best pker ever, 3 hit u
Back to top Go down
View user profile
pker for ev
Global Moderator
Global Moderator
avatar

DD Posts DD Posts : 365
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : Hood River OR

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Fri Aug 14, 2009 1:27 pm

Kai Jr wrote:
I voted Nota because he's my bestest buddy, Sorry Ken =\ wish I had a second vote xD your a hawt friend of mine too =P
dude you could of voted for 2 ppl bc i voted for all of them bc there all good

_________________
!~! pker for ev !~!king
first one with 300 posts AMFG!!!
Back to top Go down
View user profile
shawn
Haxor IRL
avatar

DD Posts DD Posts : 214
Join date : 2009-08-01
Age : 51
Location : Washington State

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Fri Aug 14, 2009 6:44 pm

Pizza suck's no offense the only way he can pk is by farcasting/dbow/vesta long, Nota all the way..
Back to top Go down
View user profile
t2kmostkillz
Senior Member
avatar

DD Posts DD Posts : 115
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : Georgia

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Fri Aug 14, 2009 6:52 pm

fantom wrote:
wow u forgot like the best pker ever, 3 hit u
I never was 3hit -.-...
Back to top Go down
View user profile
moun10dew
DD Noob


DD Posts DD Posts : 18
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Sat Aug 15, 2009 9:53 am

never seen them pk so idk..
Back to top Go down
View user profile
Pizza N Beer
DD Noob


DD Posts DD Posts : 11
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Sat Aug 15, 2009 10:47 am

fantom wrote:
wow u forgot like the best pker ever, 3 hit u

rofl too bad 3 hit u is a pure, l2 read dumb fuck.
Back to top Go down
View user profile
Pureeq
DD Noob


DD Posts DD Posts : 3
Join date : 2009-08-15

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Sat Aug 15, 2009 3:00 pm

Well till now didnt see any1 of them in wildy but i guess they are all good Voted for all Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Gy
Senior Member


DD Posts DD Posts : 102
Join date : 2009-08-15

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Sat Aug 15, 2009 3:34 pm

i have only seen pizza and bear, he k0 every and owns with teh barrage, i vote for him Very Happy
Back to top Go down
View user profile
bllc!
Haxor IRL
avatar

DD Posts DD Posts : 235
Join date : 2009-08-12

PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   Mon Aug 17, 2009 1:04 pm

nota for shure
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: #1 Main Pker's Poll!   

Back to top Go down
 
#1 Main Pker's Poll!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DragonDagger 317  :: General :: General-
Jump to: